Betars İlk defa yaptırdım yarın doktor kontrolüm var ama merak ettim bu değerler iyi mi kötü mü daha önce yaptıran var mı
Betars Fosyolog dış gebelik olabilir kimyasal gebelik olabilir. 27 marttan beri pozitifim değerlerime bakılıyor sürekli
Burcu_drn Tam emin değilim ama bebeğin rahme tutunması için progesteron yüksek olmalı diye biliyorum. İlk haftalarda 10un üzerinde olması bekleniyor sanırım
Betars Burcu_drn anladım o zaman benim ki düşük. Zaten sağlıksız gebelikten şüphe edildi ama kendisi de düşmedi nolacak bilmiyorum