babyandmommy 35+3üm, 2 gündür ishalim. Farklı bişey de yemedim ama anlamadım. Doğum belirtisi olabilir yazıyor nette böyle bişey yaşayan var mı?
Ayshababy babyandmommy 31 haftalığım 30+3 acile gittim kasılma ağrım var sancıda çıktı 42lerdeydi nst açıklık su falan gelmedi diye bebekte baş aşağı ama kanalda değil diye sorun yok dedi hala ağrıdan sürünüyorum ekstra ishalda başladı 3 gün oluyor çok kötü böyle bi ishal görmedim bende korkuyorum doğum belirtisi diyor
sudezudesude babyandmommy 33 haftalığız bizde. geçen hafta 4 gün boyunca aynı sorunu bende yaşadım uzun sürdüğü için doktorum serum yaptı sıvı kaybı olmasın diye. sancım da çıkmadı bi hastaneye gidin isterseniz şu ara salgın olduğunu söyledi doktorum
babyandmommy Ayshababy Bende ekstra bi ağrı yok ama karın ağrısı ve ishal var muz yiyorum ama geçmiyor anlamadım yarın randevum var doktora sorucam artık