Fatma016 Merhaba arkadaşlar Bilkent hastanesi perinatoloji bölümü için memnun kaldığınız doktor öneriniz var mi
Lina34 Fatma016 evet Dilek Şahin atakan tanaçan özgür kara bunlar çıkar genellikve arada uzmanlarda cikiyo ben genel olarak memnun kalmıştım
Fatma016 Lina34 bende 2 defadır dilek hanıma gidiyorum memnunum aslında ama hep ondayken bebegimde extra sorunlar çıkınca acaba başkasınada mi muayene olsam düşüncesi geldi🙈 teşekkür ederim cevaplarınız için
Lina34 Fatma016 rica ederim Dilek hanım herhangi bişey olmadıkça kendi bakmio uzmanları bakio sağlıkla hayırla vaktinde kucağınıza alın insallah