Sonunda fırsat bulup yazabiliyorum 37+2 de gece nisanim geldi ondan sonra ben yürümelerimi artirdim eğil kalk yaptım pilates topuyla hareketler yaptım 7 şubatta haftam 37+4 te 22.30 gibi aniden suyum geldi duşa girdim hazırlandık annemlere haber verip 23.00 gibi eşimle evden çıktık 23.15 de hastaneye gittik giriş açıldı muayene olduğumda 4 cm açıklık olduğunu söyleyip yatışımı yaptılar nst çekildi sancilarim da vardı nst sonrasında hiç durmadan yürüdüm eğilip kalktım bir yerlerden tutunarak arada açılma kontrol edilip nst bakılıyordu 6 7 cm e gelmişti açıklık 03.40 gibi artık sancilarim artınca ve büyük tuvalet hissi gelince ebeye seslendim kontrol ettiklerinde bebek gelmek üzereydi hemen çatala aldılar 03.50 de kızım doğdu kesi dikiş yırtılma vs olmadan toplamda 4 saat falan sürmüş oldu hastaneye yatışım ve bebeğin doğması arasında geçen süre şimdi 2 aylık olduk bile herkese pozitif güzel doğumlar dilerim sorunuz varsa yanitlarim ☺️💐