Ztkn2 kızlar tüp bebek 5. gündeyim transfer günü hariç , sabah test yaptım saat 1 gibi, çöpe attım şimdi aklıma geldi çıkardım baktım böyle olmuş sizce var mı
Iremorhan123 Ztkn2 Canım laboquicse oğlumu bu şekilde öğrenmiştim kan 38 çıkmıştı kuruma çizgisi asla bırakmıyor
asli0101 Ztkn2 inşallah vardır ama yok gibi ise sakın üzülmeyin kardeşim son güne kadar yaptı çıkmadı kan da çıktı şuan 6 haftalık gebe kendinize lütfen stres yapmayın ve hastanenin kan testine kadar bekleyebilirsiniz
Esmaaaa58 Ztkn2 vallaha canm bende böyle oğrenmiştm ilk oğlmu şmdi bende test yaptm beş altı gn önce erken gebelk testi bende de silik çıktı bugn de kaset testlerdn yaptm senin testtn çıkmadı adetime beş gn var galiba ondn çıkmadı ama ikitane erken gebelk testi yaptm onda çıktı bariz belliydi pazartesi kan vercm bnde inşallah vardır rabbim tüm isteyenlere nasip etsn başda sanada
Iremorhan123 Ztkn2 bence var canım kuruma çizgisi bıraktığını hiç görmedim ben ovulasyon yanında gönderdikleri için yapıyordum silik bile vermiyordu yoksa 3 yılda bozmamışlardır inşallah
Esmaaaa58 Ztkn2 ya bunlar adet geçtiknten bir hafta sonra gösteryo sen erken gebelk testi al onda dene bide çnkü bende de çıkmadı bnda bende biraz üzldm eşime diycm erken gebelk testi alsn bdaha ben bütn belirtileri yaşıyorm inş vardır
Ztkn2 Esmaaaa58 çok sevindim canım inşallah kanda da pozitifi görürsün ben umudumu kaybettim ya belirti falan da hissetmiyorum artık 🥹
Esmaaaa58 Ztkn2 inşallah canm sende stres yapma stres herşeyn başı inşallah sende pozitifi görürsn tez zamanda