Selmagkk ben pamuk kullanıyorum e bebekten pamuk kutusu aldım ona koyuyorum bütğn gün kullanıyorum iyi oluyor ama bebeğim küvezde kaldığı zaman hemşire özellikle ıslka mendil istemişti o zaman sleepy extra almıştım hiç pişik va yapmadı çok memnun kaldım hem içeriği de bayağı bayağı doğaldu daha da doğal olmaz bence ıslka mendil sonuçta