Beriliko Sancı sıfır nstde ama bel ağrım var çatıma baktı 1 parmak açılma var dedi bu hafta doğar diye düşünüyorum dedi 3652 -52 cm olmuşuz artık doğsun istiyorum buarada bende kilo vermişim normalmi acaba son haftalarda
Aylnn Beriliko canım ben 37+4 üm nst de hafif sancılarım var ve ayrıca 2 cm açılmam var sancım cok oluyor ama yınede doktorm zaman veremıyor her anda başlayabilir 2 hafta sonrada diyor 😣
Emine1617 Peki doktorunuz 4 kiloyu geçerse sezeryan dedi mi ? Bana öyle dedi de bende 38+6 yım bebeğin kilosu 3515