Doktor plasentamın arkaya yapışık ve biraz rahim ağzına yakın olduğunu söyledi. 28. Haftadayım ve dinlen, ağır iş yapma falan dedi bir de adalat diye bir ilaca başlattı. Aynı durumu yaşayan var mı? Baya korkuyorum, bu haftalardan sonra plasenta yukarı çıkar mı bilmiyorum. Erken doğum riski varmış. Kasıklarımda ağrı oluyor. Çatı kemiklerim ağrıyor. Aynı sorunu yaşayan var mı? Bir de aynı sorunu yaşayıp doğum yapanlar kaçıncı haftada doğum yaptınız?