Hasret3449 Dördüncü çocuk süt parası 600 TL mi 1200 TL mi bilgisi olan var mı dördüncü çocuk için ne kadar veriliyor şimdiden Allah razı olsun
Mrvsmt2502 Hasret3449 2 taksit yapılıyor olabilir bilgim yok o konuda ama sgk nın sayfasında da 2025 için emzirme ödeneği 1238 tl yazıyor
Mrvsmt2502 Beyazmelekkk sgk ya gidip yapılıyor canım. İnternet üzerinden yapılıyor mu bilmiyorum ona bir bakman lazım
Mrvsmt2502 Beyazmelekkk bebeğin kimliği ve doğum belgesi isteniyor diye biliyorum. Eşiniz yapabilir benimde tek eşim yapmıştı