Ztkn2 sabah negatif çıkan testim böyle olmuş eğer ypksa hiç çıkmazdı diye düşünüyorum çıkmış mı sizce
YyyyYasemin Ztkn2 kuruma çizgisi olma ihtimali yüksek canım bi kaç saat geçtiyse çünkü olsa illaki hemen çıkıyor gölge bile olsa
Ztkn2 ikincianneolmayolundaa bi kaç saat geçtikten sonra böyle oldu ama kaç defa test yaptığımda negatif çıkıyordu hiç kuruma çizgisi görmüyorduk varsa illaki böyle çıkardı 🥹