Kızlar ilk tup bebek transferım tutmustu 4bb kalıte 9 haftayken kurtaj oldum kalbı durdu kan pıhtılasmasına bagladı doktorum genel olarak ve ramazan bayramı sonrası gel demıstı ama ben ılk reglımde gıtmedım agrılı sancılı gectıgı ıcın ıkıncı reglım mayıs ılk haftası sizce mayıs ıcınde trasfe yaparmı? Yoksa bekletır mi 2 denemesı olanlar yazarsa cok sevınırım✨ tek kaygım olucak mı olmazsa nolucak ya tekrar kaybımız olursa diye onun dısında bı sekılde baslamam gerektıgını dusundum