Nilssuu Merhaba ilk gebeliğim olduğu için pek bir fikrim yok tecrübeli anneler yardımcı olursa sevinirim pişik kremi için bepanthol, mustela, sudocream mı kullanıyorsunuz ?
Ebrueren1 Nilssuu sudocrem çok güzel ben kızımda kullanmıştım çok memnunum 7 yaşında hala kullaniyorum
Yogurtlupilav Nilssuu mustela koruyucu krem pişik olmadan önce kullanmak gerekiyor. Pişik olduktan sonra sudocream sürmek lazım iyileşmesi için.