baharhanimm normal doğum diye alıp bi odaya attılar kızı kendi kendine sancı ağrı kanama olmuş şliğinde açılma olana kadar bekledi yanına kimse alınmadı . Oradakilerin azarlaması vs cabası bu süreçte çok fazla kontrol edilmediğinden doğum kanalına giren bebek sıkışmış. Doğuma aldılar ama kızın aslında normale müsait değilmiş . Ama normal yaptırdılar. Bebek sıkıştığı için 2,5 hafta çam sakurada yenidoğan yoğun bakımı olmadığı için Avcılar hospitalde küvezde yattı. Arkadaşımda 1 hafta hastanede yatmak zorunda kaldı