Dyguackgz Kızlar bu iki beşik arasında kaldım ben. Ayrı odasi olacağı için 1 yaşında falan odasına geçirmeyi düşünüyorum bu yüzden küçük beşik tercihim. Bu beşikler hakkında bilgisi olan veya kullanan memnun olan var mı acaba?