SuEr_Tu1512 1sen1ben1debebek Doğum tarihim 07.05.2003 Son adet tarihim 28.01.2025 Bebişde bu bana da bakar mısın canım 10 haftalık ☺️
Guzel_bebem 1sen1ben1debebek Dt.18.03.1998 25 Aralık çin takvimi falan mı canım bu baktığın yöntem doktorum tahimin etti de haftaya tekarar soracam
1sen1ben1debebek Guzel_bebem evet Çin takvimi kafa yapısı falan da erkeğe benziyor bu sene erkek senesi hayırlısı olsun bakalım doktor ne tahminde bulunduuu☺️
1sen1ben1debebek Guzel_bebem ahahahhaha hayırlı olsun canım bana da 3 gün önce erkek gibi dedi dün gittim başka doktora netleşti erkekse yanılma payı %0 gibi düşün😅ben diyorum ya bu sene erkek senesi valla
1sen1ben1debebek SuEr_Tu1512 erkek gözüküyor ama bana kız gibi geldi😅duruşundan dolayı 2-3 haftaya özelde belli olur öğrenince haber veeerr🙏🏻Kız diyorum
SuEr_Tu1512 1sen1ben1debebek Devlete gidiyorum yavrum 2,3 haftaya ikili test için gidicem o zaman sormayı düşünüyorum inşallah doğru çıkar 🤲🤲🩷
1sen1ben1debebek SuEr_Tu1512 söylemiyorlar genelde 16. Haftaya kadar bi özel hastane bile 17. Haftadan önce söylemeyiz dediler ahahah inşallah gittiğin yerde söylerler☺️Haber ver bana da merak ettim sağlıkla gelsin inşallah💙💓🙏🏻