Kızlar selam kayınvalidem umreden bana meryem ana eli otu getirdi hamile kalmayı kolaylaştırıyormuş internetten araştırma yaptım fakat orda da çoğu kişi doğumu kolaylaşsın diye kullanmış bende koca bir bardak suya koydum bir gece bekleteceğim sabah akşam olmak üzere günde iki defa içeceğim bir kaç yerde de böyle okudum aranızda kullanan varsa bilgilerini paylaşabilir mi?