Merhaba kızlar Hacettepe de ense kalınlığı için 12 haftada doktor mu bakıyor usg den radyolojı doktoru mu bana hiç bir şey denmedi mesaj gelmıs radyolojıden randevu falan alınız diye fakat ne doktor ne sekreter ne hemsıre bılınclendırme yapmadı böyle saçma sapan bir hastane gormedım ya