gmz0007 O zorlu sürecin sonuna geldik.. Yarın sezaryen oluyoruz.Bunları buraya yazacağımı hiç düşünmezdim,sıra bizde kızlar 🥹🥲 Rabbim hepimize sağlıkla kolaylıkla kavuşmayı nasip etsin,dualarınızı esirgemeyin 🩵
Dilekceren gmz0007 Allah yardımcınız olsun canım bende sezeryan olmak ıstıyorum kaçıncı haftada doğumun ve özel mı devlet mı
1Anneadayiiii gmz0007 ayy çok heyecanlı 🙈 Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah canım 🤲🏻🌸 Allah yardımcınız olsun çok güzel geçer inşallah doğumun ve sonrası 🥰😍❤️
gmz0007 Dilekceren 38 olacağız yarın.benim ki isteğe bağlı değil benek iri olduğu için sezaryen olacağım.özelde
Dilekceren gmz0007 merhaba doğum yaptın mı canım bılgı paylasırmısın doğum nasıl gectı hangı hastahane ve doğum fiyatı paylasırmısın
sedabircngz gmz0007 ben 32+2 deyken 2600 gr dendi sizinki de öyle miydi sanırım bizde 38 e geldiğimizde sizin kilolarda olacağız
gmz0007 1Anneadayiiii teşekkür ederim amin inşallah hepimizin doğumları su gibi geçer,sağlıkla evlatlarımızı kucaklarımıza alırız 🥹💗
gmz0007 Sedset evet 4 haftada tosbik olmuş.doktorum benim yemem içmemle alakalı olmadığını söyledi zaten çok dikkat ediyordum.genetikmiş eşimde 5500 doğmuş 😂