Kızlar adetim 6 7 gün gecikti. Doktora gittim beta değerim 2.40 çıktı çikolata kisti var küçük dedi kendiliğinden geçer dedi.
duphaston verdi adet söktürücü sizce 2.40 yükselir mi gebelik olabilir mi ? 🥺😣
Bu ilaç gebeysen bebeği de koruyormus sanırım düşük olmasn vs diye dogru mu ?