Beyza2329 _biranneadayi valla aldım ben de 2 ay kadar yeni bıraktım ondan da bıktım😂 online düşünürseniz hocam çok iyidir oneririm😂😂
irem4_rc Beyza2329 benim ailem de uzakta ve 38+2 deyiz annem hafta sonu gelecek yanıma bende korkuyorum ama yapacak bişey yok maalesef içini ferah tut yeter
Beyza2329 irem4_rc oy maşallah rabbim sana gönül ferahlığı versin inşallah zaman su gibi aksın sağlıcakla bebişini al inşallah vanım🥰
Deniiizzz Beyza2329 hiççç şımarıklıkşa alakası yok onun şükürsüz değiliz ki korkuyoruz sadece bu da çok normal.