nightingale Merhaba, 1. Sınıfa göndermeyi düşünüyoruz. 2 yıldır anaokuluna gidiyor. Göndermesem tekrar anaokuluna gitse artık çok sıkıldı, istemeyecek. Öğretmenimiz de hazır olduğunu, 1. Sınıfı yapabileceğini söylüyor. Şuan düşüncemiz gönderme taraftarı.😊