Merhabalar tüp bebek yoluyla şuan hamileyim 15 gün sonra kese görmeye gideceğiz inşallah 🙏 bende yıllardır sigara kullanıyorum bu süreçte bırakmaya çok gayret ettim transferden sonra hiç içmemeye özen gösterdim içmediğim günler oldu ama kriz anları geldiğinde günde bir iki duman alarak rahatlattım çok strese girmemek adına lakin vicdan azabı duyuyor insan yıllardır içici olarak bu noktaya gelmekte güzel zor yollardan geçiyoruz bunu göze alarak hiç içmesek daha iyi ama umarım tiksiniriz 🙏