Doktorlara da şaşırıyorum gerçekten amacım doktorunu kötülemek değil lütfen yanlış anlamayın ama hamile bi kadına bu denir mi ya daha doğuma 6,5-7 haftanız var tabikide döner ya ….
38 den sonra dönenler bile var . Doğumda dönen var doktor yardımıyla da döndürülebiliyor pek sıklıkla yapılmasa da …
Doktorların daha enerjik ve pozitif konuşmaları gerektiğini düşünüyorum çünkü sonlara yaklaştıkça annelerin gerginliği daha artıyor ve bebekte etkileniyo illaki . Korkma hayatım sen bebeğin kanala girmesi için yapılan egzersizler var onları denemelisin aslında doktorunun önermesi gerekirdi ama ne biliyim doktorlar da bi değişik artık ☹️