
Sat 8+2 bebe 8+3 çok şükür kalp atısımızı duyduk dakikada 150 atıyor dedi doktorumuz. 6. Haftads gittiğim doktor sağlıksız boş gebelik olabiliceğini söylemişti doktor değiştirdim ve bingooo bebişim sağlıksız da değil geç döllenme de değil. Kızlar tek doktorla kalmayın ve sabırlı olun