Grimsi ben normalde iğneyi akşamları yapıyodum bide hap vardı onu öğlen içiyodum, dün araştırdığım ve beğendiğim bi doktora yeni gittim kendisi öğlen iğneni akşam hapını iç dedi, iğnenizi hergün öğlen yada sabah vurabilirsiniz aynı saatte, bir de ben hep karından yaptım başkasının yapmasına asla cesaret edemem ama bence en az acıtan yer karın diye düşünüyorum daha yağlı olduğu için, ilaç kimi zaman yakıyor kimi zamanda hiç bana mısın demiyor 😅 inşallah sağlıkla kavuşuruz bebişlere