Kızlar merhaba bende pcos var 2 aydan fazladır adet olmuyorum 12 martta lekelenmem geldi hastaneye gittim kan aldı negatif geldi bidaha da ne hastane ve test yapmadım her testte hayal kırıklığına uğradım çünkü ilk gebeliğim olucak tecrübem yok o yüzden soruyorum 2 gündür kaşık ağrım var göğüslerim şiş ve hassas hafif de gergin özellikle uzanınca yatakta kaşık ağrım var yarın hastaneye gidicem diye test yapmadım bu belirtiler hamilelik olabilir mi