Beri3012 8 haftalıkken atmıştım bugün tekrar gittim bakar mısınız rica etsem 🙏 @Elamomy @Sevda74 @staRmama
GamzeEge16 Beri3012 kese muz gibi fasulye gibi yaygın olunca genelde erkek olduğunu söylüyorlar ama ben kızcıyım o yüzden kız manifestliyorum kız diyorum 😂💖
GamzeEge16 Beri3012 ay maşallah tamam ozaman buda şehzade olsun bir kız bi oğlan inşallah bekliyorum bende sonucu 🙏
GamzeEge16 patulii yuvarlak keseye kız yazıyolar hep instagramda kese muhabbetine para kazananları gördüm hahahahah 🤣🤣🤣
Glsm79 staRmama Bana da tahmin yapabilirmisiniz 10 hafta 
Glsm79 Glsm79 Buradada 8+ 6 kese şekli farklı ya https://share.icloud.com/photos/0d8xmyyTFNVcOF51aFAzibnFg
patulii GamzeEge16 bende az önce nub teorisi araştırırken gördüm instagramda, fiyatı sorasım geldi de sormadım 😁
GamzeEge16 patulii amann iyi ki sormamışsınız sizin ki kaç haftalık benim daha yolum uzun 8+6 cinsiyeti şimdiden en çok merak ettiğim şey 🤣