Minik53 benim kafa gitmiş valla canım postu sen açtın zannettim inşallah olur,10 ay olmadı her ay ağlardım eşim ise zamanı var demekki derdi her ay bir belirti yaşardım psikolojik olarak oluyordu demekki ve her ay doktora giderdim doktor en sonunda dedi bu psikoloji ile hamile kalamazsn diye çünkü çok istiyordum bide ben 10 senedir adet sancıları yaşadığım için iğne yaptırırdım bu yüzden de korkuyordum çocuğum olmaz diye hamile kaldığım ay ise hiçbir belirti yoktu ve benim hiç mide bulantım olmazdı o ay ise bulantı vardı ama dikkate almadım ama yinede eşime ısrar ettim doktora gitme konusunda o ise gitme taraftarı değildi çünkü her sonucu almamda ağlıyordum neyse doktora gittim kan verdim ve sonucu almaya gittik eşim hiçbir şey anlamadığı için benim tepkilerime bakıyordu ve ben kağıdı alır almaz yine ağlamaya başladım her defasında gördüğüm 1.20 değer 59,75 olmuştu yine yok dimi dedi bende hem ağlayıp hemde gülerek var dedim 😊😊 inşallah rabbim isteyen herkese bu duyguyu yaşatır bide hamilelerin duası kabul olur derler Rabbim sana da nasip eder en kısa zamanda inşallah canım