Kızlar önceki postumdan bilenler vardır kan vermiştim e nabiza düşmeyince doktora gittim negatif dedi ama eve gelince baktım önceki beta sonuclarinda negatif olunca değer normal yazıyordu bunda değer referans dışı yazıyor birde iki tane küçüktür işareti var çok kafam karıştı ya🤔🤔