Ezgi3944 Zaten daha nokta kadar 7 haftalıkken bişey belli olmazki ,ben devlet hastanelerindeki doktorlari sevmiyorum ya bazen çok gıcık insanlar denk geliyor Dr’um diye ağızlarına geleni söylüyorlar bu anne adayı ne hisseder üzülür demiyorlar.İlk gebeligimde bir doktora gittim şeker yüklemesi yaptın mı 2li 3lu test yaptın mı dedi bende Hayır hiç birini yapmadım dedim bana dediği şey: Niye yapmadın bebeğin nasıl bişey çıkacak bilmiyorsun* dedi ne saçma bir cümle o an sustum işimi görsün diye ama gerçekten tekrar yaşasam bunu susmazdim.Bu bebek benim Rabbim nasip etmiş bende dogurcam bakacak olan benim ona ne çok şükür sağlıklı bir kızım doğdu.Baska hastanede başka doktora gittim nst falan çekildim beni Acile yönlendirdi serum vericekler dedi bişey demedi gittim orda hem serum hem nst oldum sonra biri gelip eve gidebilirsin dedi Dr falan gelmedi başıma neden serum aldım anlamadım ne ağrı ne sancım yoktu.Konusmak için doktor aradım ortada hemsireden başka kimse yoktu.Onlarda durumu bilmediği için bişey diyemediler.Yani hem tek doktorla kalmayın hemde içinize sinecek anlayışlı bir doktor arayışına girin hamilelik zaten stresli olabiliyor korkularımız olabiliyor en azından bizi sakinleştirecek doktor olması çok önemli.Kafaniza takmayın daha çok minik birşey belli olmaz.Uzun oldu ama kusura bakma