Bende şurada durayım 😊 35. Haftamdayim hayat Hastanesi’nde olacak gibi duruyor doğumum ve muhtemelen sezeryan. Doktorum hayat Hastanesi’nin bebek yoğun bakımının 3. Basamak yani en donanımlı şekilde olduğunu söyledi . Riskli gebeyim o sebeple bu önemli benim icin. Hayat hastanesi küvez tecrübesi olanlar yazsın lütfen . Anestezi ekibi nasıldı hijyen olarak nasıldı