Cansyy
Sezeryan olacakmışsınız.
Ben de birkaç gün içinde 2.sezeryanı olacağım. Doktorum bana gün verirken leke(kahve,pembe,kırmızı),su gelmesi,sancı gelmesi olduğu an direkt hastaneye gelirsin alırız sezeryana demişti.
Bence acilden bir gidin siz beklemeyin.