Lillith merhaba canım bende uzun araştırmalarım sonucu yakın olduğu için megayı tercih ettim 4 doktor ismi buldum memnun olunan, nagihan kaya, duygu ışıl gencer, elif hanım ve derya hanım soyisimlerinş hatırlayamadım 😅 elif hanım ve nagihan hanım çok yoğunlarmış genelde bende bugün duygu hanıma kontrole gittim o kadar ilgiliydi ki eminim hepsi çok ilgilidir, ben duygu hanıma bayıldım bebeği çok güzel gösterdi ultrasonları çok kaliteli zaten tane tane herşeyi anlattı ve ilk karşılaşmamız olmasına rağmen numarasını bile verdi, henüz 15. Haftadayız doğumla ilgili bişey sormak istemedim daha var diye ama kendisiyle devam etmeyi düşünüyorum inşallah