Derya2025 kronik hastalığımdan kaynaklı özeli tercih ediyorum ben zorunlu sezaryenden kaynaklı devlet umursamıyor bu konu da ister bayıl ister ayıl bizim yapacağımız bir şey yok diyorlar epilepsi hastasıyım şuan ki gittiğim özelde ki doktorum çok iyi hastalığımla ilgili her detaya önem veriyor fazlası ile ilgileniyor normal doğum hem benim hem bebek için tehlike oluşturuyor sezaryende de panik yapmamam için sakinleştirici verecek bunları malesef ki devlet hastanesi yapmak istemedi bu yüzden devlete giderek ne kendimi ne bebeğimi riske atamazdim