33+3 haftayız anneler, dün randevumuz vardı asistan aradı hekimim babası kaynaklı kurum dısı dedı bugune aldık bugunde babasının durumundan dolayı yıne ıptal dıye arandık. Yarın bir ihtimal olursa gıdıcez olmayabılır izinli raporlu degıl sanırım anlık bır sorunu oldu heralde. 3 haftada bır gel artık demıstı gecen ayın 14’ü gıttık kontrolumuz geldı. Şikayetım cok yok sadece karnımın üstünde bi acı var ve catı ağrısı yasıyorum yurudukce vs eşimde hekımımle ortak calısan sadece gece kurumda nöbet tutan doktor var ona gıdelım dıyor ama benı genelde gunduzdekı doktor takıp edıyor ne yapcam bılemedım sizce hekımımı bekleyım mı yoksa onunla aynı odayı paylasan gece hekımını mı bekleyım? Zaten normal doğum olursa gececi hekım alacak aniden akşam suyun gelırse ama bılemedım en son bebegım tersti döndü mü merak ediyorum…