Kızlar selam 30 martta adetim bitti fakat 2 nisanda cenazemiz oldu evde değildik test yapamadım ve ilişki de olmadı tabiki ilişkiye zorunda olduğumuz için dün sabah ilişki oldu bugün 14.gün biraz pik gibi gördüm bugünü de değerlendireyim mi yoksa yarını mı bekliyim bi bakar mısınız doktor pco var dedi yumurtlama görür müyüm diye düşünüyordum
