Katya1 ben saatleri kendime göre ayarladım ama denemekten zarar gelmez sonuçta zararlı bir ilaç değil ayarlamadan önce su bile içemeyecek durumdaydım açlıktan sürekli ağlıyordum sonra düzeldim biraz gece uyumadan 2 tane içiyorum sonra sabah 08.30 da bir tane alıyorum en son da 13.30 da içiyorum sonuncuyu inşallah size de faydası olur Allah yardımcınız olsun tabi ki eskisi gibi yiyemeyebilirsiniz ama en azından karnınızı doyuracak şekilde basit şeyler yeseniz bile size iyi gelecektir emin olun