Herkese selam bundan 1 ay once gebelik testi yaptigimda silik de olda pozitif çıkmıştı fakat kan testlerinde hep negatifti. Hala adet olamayınca jinekoloji den randevu aldm ultrason muayenesinde bir sorun görülmedi. Kan verdim. Hormonlarım da normal dendi adet söktürücü ilac kullandm ve hala adet olmuyorum. Aranızda böyle bir durum yaşayan var mı?