Kızlar 28. Haftam Regl sancısı gibi ağrım var, ayağa kalkamıyorum resmen. Daha çok erken ama Doğumla ilgili bir şey değildir değil mi? Bugün biraz üzüldüm bir şeylere hareketleri de çok aşağıda hissediyorum. Yarın aile hekimim de kontrolüm var, bunları söylesem bakarlar mı orda iyi bir şekilde? Kan tahlili falan dediler ama