Simdiye kadar hic bir problem olmadan gecti hamileligim , en son 20 de detayli ultrasona girdim plesenta asagida her hafta gel dedi 21 de gittim 22 de gittim , 23 de gittiğimde Plesenta yukari cikmaya baslamis ama plesentanin alt kisminda kanama alani var dedi biraz yuru gel bir daha bakacagim dedi tekrar gittigimde ise bebegin kalbinde parlaklik var hasta olma riski var , bebegin ensesi cok kalin biz nasil bunu gozden kacirmisiz dedi dedim hocam 3 sefer detayli ultrasona girdim 12 . Haftada kendi doktorum 1.1 olctu nasil olabilir boyle birsey hayir gozden kacmis sivi alalim dedi ben kabul etmedim ciktim kendi doktoruma gittim tekrar olctu normal haftasiyla uyumlu dedi ama icimde bir korku kaldi. Eger cocugum hastaysa bile ben nerdeyse 6 aylik cocugu aldiracak degilim zaten ama dusuncesi biraz üzdü sizce akisa birakip sureci gozlemlemek mi daha iyi olur yoksa bir baska perinatologa gitmek mi 🥺 dunden beri binlerce sey dusundum 🥺