Alpello Merhaba 6 ay önce üçüz kurtaj oldum kese oluştu sadece şimdi tekrar gebeyim bugün gittiğimde ikiz gebelik dedi ama bunlarda sadece kese oluşmuş bebek yok çok üzüldüm yaşayan etrafında duyan yada burda denk gelen varmi
Baharkle Alpello 5+1 de bende sadece kese görmüştüm,7+2 bebeğide kalp atışınıda gördük sizde 7. Haftada giderseniz görürsünüz inşaAllah
KLORAKHANIM Alpello beta önemli degil de 6. Haftada zaten bebek görünmez bence vardır hayırlısıyla 🧿 maşallah diyelim