Kızlar doğumdan ne kadar süre sonra regl oldunuz ve ağrınız çok oldu mu doğum yapalı 3 ay oldu ve sanırım regl oldum bbenim gebelikten önce sancım çok şiddetliydi ve emzirdiğim için ilaç da kullanamayacağım o yüzden çok korkuyorum sancım olur diye bir de doğum sonrası adet düzensizliği oluyormuş siz yaşadınız mı?