Brnzl canım ocak 26 da kürtaj oldum şubat 28 de ilk adet sonra hamile kaldım şuan 5+4 üz ben 3 doktor gezdim üçüde 1 adet dönemi beklememin yeterli olduğunu söyledi 9. Haftada kalbi durmuştu benimde :( Bende hemen hamile kalmak yerini doldurmak istemiştim allah nasip etti umarım sağlıkla kucağıma alırım. Ama mutlaka kan pıhtılaşmasına baktır ben genetik test yaptırdım 10 günde çıktı sonuç şuan kan sulandırıcı iğne kullanıyorum. En hayırlı zamanda Allah sanada yeniden nasip etsin inşallah