Kızlar selam
Cuma günü doğuma giricem bebeğim var 18 aylık bu 2. Doğumum olucak nasıl geçiyor 2. Doğum ilk sezeryanımda aynı gün ayaklanmıştım bunda çok korkuyorum aynı yerden kesi atılacak tekrar çok canım acır mı sonrasında tecrübeli anneler yardımcı olabilirmisiniz