Kubraabay
Doktorlar böyle deyince o bekleme anı cok stresli cok heyecanlı oluyor bilirim..
İlk doğumumda doktor 37.haftamda falan heran gelebilir artık hazır ol dedi.
Kanaman sancın suyun gelirse eğer hiç bekleme dedi.
40.haftamada randevu vermişti.
Ayy okadar stres olmuştumki öyle dedi diye rahat uyuyamamıştım.Sürekli wcde kanama falan varmı diye kontrol ediyordum.Ama bende tık yok😂🙈
Ne sancı ne bisey normal
Kontrole diye gittim 40.haftada ve muaneye girdiğimde meğer 4 cm acıklığım olmuş,yatış verilip suni sancıyla doğumum olmuştu.
O yüzden stres falan yapmayın cok kafaya takıp düşünmeyin vakti zamanı gelince kavuşuyorsunuz 🤗