Kızlar 20+1 haftalık hamileyim. 1 aydır kontrole gitmiyorum 2 gün sonra randevum var. Ama bu okuduğum '“bebeğimin kalbi durdu” haberlerinden psikolojim bozuldu artık. Heyecanla beklediğim randevuları korkuyla endişeyle bekliyorum artık. Ben bebeğimin yaşadığını kendim nasıl anlarım lütfen birşey söyleyin hareket hissediyorum içimde ama o mu değil mi bilmiyorum