__Kubracik01__ Kizlar 21+1 deyim detayli ultrasonda suyum fazla cikti doktorum gebelik sekeri olabilir dedi bu durumu yaşayan sonrasında düzelen var mi
Rumeysaozcann __Kubracik01__ banada suyun fazla gebelik şekerin olabilir dediler sıvı almak istediler kabul etmedim şekerim de çıkmadı 9 günüm var doğuma suyum normal herşey yolunda çok şükür
tansugl37 __Kubracik01__ benim öyleydi şekerim de yoktu. 2 hafta tatlı yemedim hiç ağzıma sürmedim 2 hafta sonra suyum normaldi
Gulce35 __Kubracik01__ bana 34 gibi söylemişlerdi suyun fazla diye şekere de baktırmıştım ama çıkmadı. Hatta açlık şekerim de tokluk şekerim de baya düşük çıkıyordu. Çikolataya dayanamıyordum ondan oldu sanırım 🙈
Ed5252 Merhabalar. Benim gebelik şekerim vardı ve evet suyum da fazlaydı doğumun sonuna kadar da öyle gitti. Ama benim haftam size göre daha ilerideydi 28 falandi sanırım sizin daha erken her ay değişebilen şeyler bunlar düzene girer inşallah
__Kubracik01__ Ed5252 peki dikkat etmenize rağmen seker düzelmedi mi veya doktor düzelir,sıvı azalır demedi mi
Sedosunuzz Gebelik şekeri yoktu bende ama bnm de suyum fazlaydı. Doğumda doktorum baya geri kaçmıştı şelale gibi akıyordu 🤣
__Kubracik01__ Sedosunuzz su fazla olunca karinda gerginlik şişkinlik yapıyormuş sizinde öyle mi ben zorlaniyorum
tansugl37 __Kubracik01__ hayır ben 38 haftalık gebeyim 2 kilo eksideyim. O kadar hiçbişey yemiyorum aslında
Sedosunuzz __Kubracik01__ evet göbeğim baya büyüktü oturup kalkamıyordum ama bebeğim de kiloluydu yani