Kızlar benim bugün nişanım geldi ve acile gittim 39+5 haftaligiz, doktor nişan gibi görünüyor açıklığın 2 cm dedi yaklaşık bir haftadır acikligim bu kadar ilerlemiyor muayeden sonra cok agrim oldu hala agri cekiyorum 6da tekrar gel acikligina tekrar bakalim dedi nstde sanci cikmadi buna benzer bir sey yasayan var mi bu nazlı kız ne zaman gelir🥺🥹