Kusucamyeto
En iyi prima ama fiyatı cok yüksek..
Ben molfixle başlıcam artık kullandıkca duruma göre bakıcam..
Zaten Öncelik bizim secimimiz değil bebeğe hangisinin yaradığı önemli..
Alerji,pişik durumu ne olur bilemiyorsun o yüzden,en ucuz bez bile bebeğine iyi gelebilir,en pahalı bezde rahatsız edebilir. Kullandıkca bunu anlayabiliriz anca kalıbını, sızdırmasını vs.
O Yüzden bunu düşünüp kafa karıstırmaya gerek yok bence 😊