selam kızlar, 2ci gebelik ara ara adet agrısı kramplar vajınaya baskı oluyor, artık yuruyemiyecek hale geldım, karnım sertleşiyor, ilk gebelikte 38+4 dogurmusdum , birde sarı akıntı var,bu daha erkenmi gelir yoksa uzarmi diye merak edıyorum ,bir an once gelsin istiyorum, sızde durumlar nasıl?